grudnia 09, 2012

Czas na Świąteczne Link Party! :)




Jak napisałam tak zrobiłam, czyli  ZACZYNAMY ŚWIĄTECZNE LINK PARTY! ;D

Dla przypomnienia:  

każda z Was posiadająca swojego bloga i chcąca pochwalić się ciekawymi pomysłami, dodaje link do swojego konkretnego posta. Linki będą pojawiać się poniżej, dzięki temu inni będą mogli odwiedzić waszą stronę :)
Jedyne o czym musicie pamiętać to:
- podaj link do swoich własnych prac (żadnych linków do sklepów itp), do konkretnego posta (nie do całego bloga),
- na dole swojego posta dodaj guzik z łączem do naszego party (lub dobrze widoczny link), żeby odwiedzający Twoją stronę mogli do nas dołączyć (guzik z kodem poniżej),
- posty powinny być w jakiś sposób związane ze Świętami,
- nie ma limitu postów na osobę, dodaj ile chcesz (byle z umiarem;)
- odwiedzaj innych, zostawiaj komentarze, baw się dobrze! :)
-  opcja dla chętnych: follow me please :P 

Dla nowych imprezowiczek sposób dodania linka:
kliknij na "add your link" (niebieski guzik) a następnie wypełnij trzy pola:
  • url (adres konkretnego posta)
  • name (nazwa posta, czyli jakiś tytuł po prostu, coś co podsumuje tematykę Twojego posta)
  • email (wiadomo) :)
Kliknij "next step"
Później będzie następny krok czyli wybór zdjęcia, które ma reprezentować post. Na koniec submit i to wszystko :) 


 
Nie mogę się już doczekać Waszych pomysłów! :D










Pozdrawiam,


8 komentarzy:

  1. Ja dopiero musze się zabrać do roboty:-) Ale z pewnościa coś dorzuce od siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziekuje za zaproszenie :) Z checia sie przylaczam i postaram dorzucic cos jeszcze bardziej w temacie :) Pozdrawiam :

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie! Jest mi bardzo miło:)
    pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również dziękuję za zaproszenie :) z miłą chęcią dołączę się do zabawy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł, już dołączyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje party! Korzystam więc z zaproszenia i oczywiście biorę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  7. a i ja wezmę udział............kiedyś musi być piewszy raz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Speckled Fawn , Blogger